Garantievoorwaarden

Garantievoorwaarden BrellaVio spijkermat

Wanneer is mijn extra garantie ontgrendeld?
Zodra je alle stappen volledig hebt doorlopen én afgerond, is jouw garantie ontgrendeld. Let op: het is noodzakelijk om jouw mening met ons te delen middels een review, om de extra garantie te ontgrendelen.

Op welke producten geldt deze garantie?
Deze garantie geldt op zowel de spijkermat sets (Spijkermat Set) als de enkele spijkermatten (Spijkermat) van BrellaVio.

Bij welke problemen kan ik aanspraak maken op deze garantie?
Je kan aanspraak maken op de garantie, wanneer:
  • De drukpunten van het product losraken;
  • De stof van het product is gescheurd;
  • De foam vulling van het product is gescheurd.
Wanneer vervalt deze garantie?
De garantie vervalt wanneer:
  • Het product door de consument zelf is gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
  • Het product aan abnormale omstandigheden is blootgesteld en/of anderszins onzorgvuldig is gebruikt en/of in strijd is met de aanwijzingen van BrellaVio.

Hoe maak ik aanspraak op deze garantie?
Om aanspraak te kunnen maken op de garantie dien je een e-mail te sturen naar klantenservice@brellavio.nl met je bestelnummer, een uitleg waarom je aanspraak wilt maken op de garantie en een foto waarop het probleem duidelijk zichtbaar is. Je ontvangt dan binnen 2 werkdagen een reactie van ons.

Ontvang ik gratis een nieuw product?
Ja, wij staan achter de kwaliteit van onze producten en zullen ervoor zorgen dat je kosteloos een nieuw product ontvangt.