Voor 12:00 besteld, vandaag verzonden + Gratis verzending vanaf 50 euro

‘’Laaghangend fruit’’ voor gezonde voeding


‘’Laaghangend fruit’’ voor gezonde voeding

Naast de welbekende tips als 200 gram fruit en 250 gram groente per dag, hebben wij een paar extra tips die met weinig moeite véél impact kunnen maken. Deze tips noemen wij het ‘’laaghangende fruit’’. Makkelijk te bereiken en nog verantwoord ook!

 

Tip 1: Blijf zoveel mogelijk weg van suikers en snelle koohlydraten

Zeker als je op gewicht wilt blijven of wilt afvallen is dit erg belangrijk. Snelle koolhydraten en suikers zorgen namelijk voor een hoge korte piek in je bloedsuikerspiegel. Als deze piek weer naar beneden gaat heb je snel weer honger of ben je moe. Als resultaat hiervan heb je weer de behoefte aan eten en krijg je dus meer calorieën binnen wat kan zorgen voor gewichtstoename.

 

Tip 2: Vermijd calorie houdende dranken

In veel dranken zitten veel calorieën zonder dat je het doorhebt. Denk bijvoorbeeld aan vruchtensappen en melk. Overschakelen naar alleen nog water en thee kan een heel groot verschil maken in je gemiddelde dagelijkse calorieën inname.

 

Tip 3: Eet zoveel mogelijk vers

Vermijd voorverpakte voeding en maaltijden. Vaak is het zo dat hoe verser de producten, des te meer voedingsstoffen ze bevatten. Als je regelmatig een kant en klare maaltijd of andere geconserveerde producten eet, krijg je veel ongezonde en onnodige stoffen in je lichaam. Je lichaam zal deze ongezonde stoffen juist proberen af te breken in plaats van voedingsstoffen proberen op te nemen.

Zolang je verse, gevarieerde en natuurlijke producten eet en drinkt, ben je dus al erg goed bezig! Ben bewust van wat je eet.

14 dagen risicoloos uitproberen

Gratis verzending vanaf 50 euro

Voor 12:00 besteld, vandaag verzonden

Persoonlijke en deskundige klantenservice